افزایش تعرفه پیامک از سوی همراه اول

یکشنبه - ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳


بر اساس ابلاغیه جدید شرکت ارتباطات سیار ( همراه اول )، از تاریخ ۱ دی ماه ۱۳۹۳ مبنی بر حذف تخفیف های پلکانی فروش پیامک انبوه و تعاملی، بهای هر پیامک ۳۰ در صد افزایش یافته است. قابل ذکر است از تاریخ اعلام شده شرایطی جدید برای خرید خدمات پیامک انبوه بوجود می آید و تغییراتی در تعرفه اعتبار وجود پیامک ها اعمال خواهد شد .

در سوم آذر ماه ۱۳۹۳، شرکت ارتباطات سیار ایران از تداوم عرضه پیامک انبوه با تعرفه های فعلی، به پیمانکاران سرویس دهنده خدمات پیامک انبوه خبر داد. در این گزارش آمده بود: ” شرکت همراه اول هنوز تصمیمی برای تغییر تعرفه پیامک های انبوه خود نگرفته و در حال تعامل و مذاکره داخلی با شش پیمانکار خود بوده و همزمان در حال مشورت و مذاکره با نهادهای مرتبط است. شرکت ارتباطات سیار تعرفه فروش پیامک به شش پیمانکار سرویس دهنده خدمات پیامک انبوه (معروف به CP) را تغییر نداده و طرفین کماکان با همان تعرفه های سابق، در حال ادامه همکاری هستند. در صورتی که همراه اول به تصمیم جدیدی در مورد تغییر تعرفه برسد، یقیناً قبل از ابلاغ به پیمانکاران، بطور رسمی اطلاع رسانی خواهد شد. “

در تاریخ ۲۲ آذر سال ۱۳۹۳ نامه ای جهت افزایش تعرفه پیامک های انبوه به سامانه های ارسال پیام کوتاه ارائه گردید و در تاریخ ۱ دی ماه ۱۳۹۳ برخی از شرکت های پیمانکار سرویس دهنده ی خدمات پیامک انبوه ( معروف به اپراتورهای CP) در وبسایت خود، خبری مبنی بر تغییر تعرفه ها اعلام کرده اند که نشانگر این است که شرکت ارتباطات سیار ( همراه اول ) تصمیم به تغییر تغرفه پیامک های انبوه گرفته است. پیش بینی می شود که این تغییر تعرفه ها تنها مختص به خدمات پیامک انیوه نباشد و در آینده شاهد تغییر نرخ پیامک، مکالمات، بسته های اینترنتی و سایر خدمات شرکت ارتباطات سیار و دیگر اپراتورهای ارائه دهنده ی سرویس پیام کوتاه مانند ایرانسل و رایتل نیز باشیم.

با افزایش تعرفه ارسال پیامک در کشور نرخ جدید تعرفه های پیامکی از سوی سامانه میبد پیامک از تاریخ ۶ دی ماه سال ۱۳۹۳ با افزایش حدودا ۳۰% اعمال شده است . این تغییرات در بخش ضریب های ارسال پیامک که در پنجره ” تعرفه پیامک ” در پنل کلیه کاربران قرار دارد اعمال گردیده است و تعرفه پایه ارسال پیامک در پنل ها افزایشی نداشته است .





« بازگشت

Powered by WHMCompleteSolution