افزودن به علاقه مندی ها    چاپ این مقاله

چگونه با ارسال پیامک می توان فروش ایجاد کرد؟

 افرادی که سامانه پیامک تهیه می کنند و به بازایابی پیامکی از طریق پنل اس ام اس می پردازند، در ابتدا تصور میکنند که ارسال پیامک برای کسب درآمد کار دشواری است؛ در حالی که با رعایت تنها چند اصول و تکنیک ساده، می توان با استفاده از سامانه پیامک، پیامکی ارسال کنید که مستقیماً مشتریان را وادار به خرید کنید.
بنابراین نگرانی های خود را از بازاریابی های ناموفقی که تا به حال تجربه کرده اید کنار بگذارید، چرا که پنل اس ام اس می تواند تمام نیاز ها شما در بازاریابی پیامکی را برطرف کند و به شما تجربه یک بازاریابی موفق و کم هزینه را بدهد. به همین خاطر مطلب کوتاهی درباره چگونگی نگارش پیامکی که باعث فروش می شود برای شما همراهان آماده نمودیم. در ادامه مقاله همراه ما باشید.

برای طراحی پیامکی که مستقیماً حس خرید را در مشتریان ایجاد کند، کافیست چند اصول و تکنیک را در نگارش پیامک رعایت کنید. در این صورت می توانید با استفاده از سامانه پیام کوتاه خود، به صورت بلند مدت تبلیغات پیامکی داشته باشید و فروش خود را به صورت مستمر ادامه دهید.

 
کسب درآمد با ارسال پیامک.
 
-    بازارهدف خود را دقیق تر بشناسید و انتخاب کنید
 
در واقع اگر کسب و کار شما فروش قطعات و تجهیزات اختصاصی شبکه باشد، نمی توانید به سادگی به هر شخصی این محصولات را بفروشید. بنابراین درباره بازارهدف خود تحقیق کافی کنید و در انتخاب آن دقت کنید. به مرور زمان خواهید دید که بازارهدف شما دقیقاً همان افرادی هستند که یقیناً از شما خرید میکنند.
 
-    مختصر و مفید باشید تا مشتری تصمیم خود را قطعی تر بگیرد
 
در صورتی که مایلید پیامک فارسی ارسال کنید، 70 کاراکتر و اگر مایل به ارسال پیامک انگلیسی باشید، قادر به ارسال 160 کاراکتر خواهید بود. توصیه می شود که متن پیامک را هرچه خلاصه تر بنویسید. فراموش نکنید که مشتریان به پیامک های مختصر و مفید واکنش بهتری نشان می دهند. بنابراین میتوانید با اینکار به مشتریان برای تصمیم گیری سریعتر کمک کنید.
 
-    مشتریان خود را متفاوت ببینید
 
این در واقع یکی از بزرگترین رازهای فروش محصول از طریق هر نوع بازاریابی به شمار می رود. مشتریان در کل دوست دارند که متفاوت به نظر برسند. بنابراین شما باید پیشنهاد ویژه ای به شخص آنها داشته باشید تا واکنش سریعتر و نتیجه رضایت بخشی داشته باشد.
-    از کلمات کلیدی و تاثیرگذار غافل نباشید
 
همه افراد اجناس ارزان و رایگان و با قیمت مناسب را دوست دارند. بنابراین سعی کنید چنین پیشنهاداتی را به مشتریان خود ارائه کنید. اما دقت کنید که در این مورد زیاده روی نکنید و وجه خود را خراب نکنید. اصول اخلاقی ایجاب می کند که این تبلیغات صادقانه باشد.
 
-    به نحوه دستور زبانی که می نویسید دقت کنید
 
برخی افراد تصور میکنند استفاده از عبارات و اصطلاحات عامیانه می تواند جذاب باشد. اما فراموش نکنید که مشتریان شما میتوانند از هر قشر و سنی باشند؛ بنابراین باید به سلایق تمامی مشتریان توجه کنید.
 
-    اجازه دهید مشتریان غیبت شما را حس کنند
 
هر از چندگاهی بد نیست به مشتریان اجازه دهید که غیبت شما را حس کنند. در این صورت حس کنجکاوی را در آنها ایجاد می کنید و همچنین بابت ارسال پیامک بی از حد، تصویر خود را در نظر مشتریان خراب نمیکنید.
 
-    نظر اطرافیان را دست کم نگیرید
 
یکی از شیوه هایی که قبل از ارسال پیامک از طریق سامانه پیام کوتاه، میتوانید از آن استفاده کنید، ارسال تکی و یا چندتایی پیامک برای اطرافیان خودتان است. میتوانید واکنش آنها را بررسی کنید و اشتباهات احتمالی را قبل از ارسال پیامک انبوه اصلاح کنید.
 
فراموش نکنید که همواره در کنار روش های بالا میتوانید از سایر تکنیک هایی که فروش شما را افزایش دهد استفاده کنید. پاینده و پیروز باشید...


آیا این پاسخ مفید بود؟

خوانده شده




Powered by WHMCompleteSolution