افزودن به علاقه مندی ها    چاپ این مقاله

ضمانت بازگشت هزینه در سامانه پیام کوتاه

گارانتی و یا همان ضمانت محصول، امروزه از ملاکهای تعیین کننده برای خریداران محسوب می شود، تا آنجا که آنها حاضرند گاهی تا 20 درصد هزینه بیشتری پرداخت نمایند اما از کیفیت و خدمات پس از فروش محصول اطمینان داشته باشند. تقریبا تمامی شرکتهای تولید کننده و یا وارد کننده، از کیفیت محصول خود اطمینان دارند، تا آنجا که برخی از آنها تعویض بی قید و شرط محصول را در صورت بروز هرگونه مشکل تضمین می نمایند. امروزه نه تنها شرکتهای تولید کننده و وارد کننده دست به این اقدام می زنند، بلکه شرکتهای ارائه دهنده خدمات نیز وارد میدان شده و خدمات خود را گارانتی و یا ضمانت می نمایند. از جمله خدماتی که به تازگی و توسط برخی شرکتهای ارائه دهنده ، ضمانت بی قید و شرط می شوند، سامانه های ارسال و دریافت پیامک است. در صورت نارضایتی مصرف کننده از خدمات ارائه شده، پس از مدتی که توسط شرکت تعهد نموده است امکان بازگشت تمامی هزینه مصرف شده وجود خواهد داشت. Guaranteed مدت زمان تعهد شده شرکتها برای اشخاصی که از پنلهای اس ام اسی استفاده می کنند ، با توجه به سیاست شرکتها متفاوت است، به عنوان مثال شرکت ایده پردازان الکترونیک که فعالیت پیامکی خود را تحت برند تارنمای پیامکی ایران انجام می دهد، بازگشت هزینه مصرف نشده را تا قبل از یک ماه از زمان پرداخت ضمانت می نماید. البته این زمان صرفا برای حالتی است که شما بدون هیچ دلیل و یا وجود اختلال در سامانه پیامک، تمایل به حذف حساب کاربری خود و بازگشت هزینه موجود در آن داشته باشید. پس از سپری شدن این زمان، در صورت وجود اختلال در سامانه نیز امکان بازگشت هزینه وجود دارد، اما برای این کار باید دلیل قانع کننده ای برای همکاران وجود داشته باشد. در صورت دریافت تاییدیه و سپری شدن پروسه اداری آن، هزینه باقی مانده در سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه شما، به شماره حساب و یا کارت اعلام شده بازگشت داده خواهد شد. البته توجه داشته باشید که صرفا هزینه باقی مانده پیامک موجود در سامانه پیامک قابلیت بازگشت را دارد، در صورت خرید شماره اختصاصی و یا خرید ماژول، امکان بازگشت هزینه آن وجود نخواهد داشت. موارد زیر نیز شامل بازگشت هزینه نخواهد شد: مسدود شدن سامانه به دلیل ارسال پیامکهای نامتعارف، غیرفعال شدن و یا حذف خط اختصاصی توسط اپراتور به هر دلیل، سعی در ارسال پیامکهای نامتعارف و مسدود نمودن سامانه توسط همکاران، انجام شکایت از متن ارسالی و پیگیری توسط دستگاههای ذیربط.


آیا این پاسخ مفید بود؟

خوانده شده




Powered by WHMCompleteSolution